Panna már megint sütkérezik

Sziasztok! Ez a blog egy öncélú blog. Afféle jegyzőkönyvként szolgál a sütéseim után. Már régóta érlelődött bennem a gondolat, hogy kéne jegyzetelni, csak nagyon lusta vagyok. Viszont rájöttem, hogy hasznos, ha főzés után azonnal leírom a tapasztalataimat, különben legközelebb ugyanazt a hibát elkövetem, vagy nem sikerül annyira. Szóval nem tudom, lesz-e folyamatos bejegyzés, de fogadjátok el, hogy ez inkább egy sajátos szakácskönyv magamnak. Panna

Friss topikok

Linkblog

2010.09.12. 18:53 PannaBoszorkánykonyhája

Májacska

 

Gyerekkorom óta vasárnap reggeli menü a Májacska. Apukám fejlesztése egy, az ő gyerekkorából való receptből.
 
Hozzávalók:
csirkemáj,
a májjal azonos térfogatú zsemlemorzsa,
a máj főzőleve,
kacsazsír (vagy valamilyen sültzsír)
delikát,
fokhagyma.
 
A csirkemájat megfőzzük, majd fokhagymaprésen átnyomkodjuk (én lusta vagyok, így a botturmixot hívtam segítségül: egy kis főzőlével együtt pépesre turmixoltam).
A zsírt megolvasztom, majd beleöntöm a májat, ugyanannyi térfogatú zsemlemorzsát, delikátot, fokhagymát és annyi főzőlevet öntök rá, hogy pépes állagú legyen. Ezt rottyanásig melegítem és kenyérre kenve fogyasztom.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pannaszakacskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr392291177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása