Panna már megint sütkérezik

Sziasztok! Ez a blog egy öncélú blog. Afféle jegyzőkönyvként szolgál a sütéseim után. Már régóta érlelődött bennem a gondolat, hogy kéne jegyzetelni, csak nagyon lusta vagyok. Viszont rájöttem, hogy hasznos, ha főzés után azonnal leírom a tapasztalataimat, különben legközelebb ugyanazt a hibát elkövetem, vagy nem sikerül annyira. Szóval nem tudom, lesz-e folyamatos bejegyzés, de fogadjátok el, hogy ez inkább egy sajátos szakácskönyv magamnak. Panna

Friss topikok

Linkblog

2011.11.17. 18:01 PannaBoszorkánykonyhája

Tejfölös pogácsa

2 csomag szárított élesztő
60 dkg liszt
25 dkg margarin (vajjal még jobb, de én margarinnal csináltam)
2 egész tojás
1 dl tej
egy csipet cukor
1 ek. só
2 dl 20%-os tejföl
reszelt sajt a tetejére


a kenéshez és a szóráshoz:egy felvert tojás és reszelt sajt
A tejet meglangyosítod, majd csipet cukrot adsz hozzá. Beleteszed az élesztőt. Amikor felfut az élesztő, összekevered a többi alapanyaggal, majd duplájára keleszted meleg helyen. Kiszaggatod (most nem volt sok időm, csak felkockáztam). Megkened tojással, rászórsz sajtot és hagyod kelni még fél órát. Ezután közepes sütőben kisütöd.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pannaszakacskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr693390377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása