Panna már megint sütkérezik

Sziasztok! Ez a blog egy öncélú blog. Afféle jegyzőkönyvként szolgál a sütéseim után. Már régóta érlelődött bennem a gondolat, hogy kéne jegyzetelni, csak nagyon lusta vagyok. Viszont rájöttem, hogy hasznos, ha főzés után azonnal leírom a tapasztalataimat, különben legközelebb ugyanazt a hibát elkövetem, vagy nem sikerül annyira. Szóval nem tudom, lesz-e folyamatos bejegyzés, de fogadjátok el, hogy ez inkább egy sajátos szakácskönyv magamnak. Panna

Friss topikok

Linkblog

2010.09.12. 17:27 PannaBoszorkánykonyhája

Zabkorpás palacsinta

 

Ezt a receptet már nem tudom, hogy honnan szereztem a netről, de a zabkorpás palacsinták közül nekem ez vált be legjobban.
 
Hozzávalók 2 db palacsintához:
1,5 dl tej,
60 g zabkorpa,
½ csipet só,
pici cukor,
1 tojás.
 
Az alapanyagokat összekeverjük, majd a szokásos módon serpenyőben kisütjük. Kicsit merevebb lesz, mint a hagyományos, de az íze az nagyon finom. A múltkor csináltam ilyent magamnak, és váratlanul hazaugrott a párom, így nekiadtam a részemet. Annyira ízlett neki, hogy estére, mire hazaérkezett, újra kellett készítenem ilyent (NEM a hagyományost!!!).

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pannaszakacskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr42291002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása